Friday 17 February 2012

Hey dude! Listen..


In case kalo syok kat BFF sendiri mcm mna?
Kekok x?  Ya kot.hurm..Now,Mrs A faces that situation.
Nak kasi nasihat aku x pandai tapi bagi aku mmg x salah. Plus BFF kan lebih rapat dengan kita and diorang ni lebih faham kita lebih dari org lain kan3??? Jadi, mmg x salah lar. Mcm ni Ko just tell him the truth. Tp kalo ko amalkan satu prinsip ni (mcm aku), er “aku x nak jadi perigi buta yang cari timba” ok. Find..Aku mmg  x leh nak kata apa lah sebab aku pon mcm tu jugak. Cuma advise aku, kalo BFF ko tu jenis lelaki yang mmg  x tahu meluahkan perasaan dea, so, u better act before its too late. Lagipun BFF ko tu aku tngok mmg kegilaan remaja perempuan kini. Ok.mcm ni lah.er...ko tanya dia sejauh mana hubungan korang ni and try makes him understand how ur feeling.
Cakap jer “ Wey, act.. aku suka hg lar tapi suka lebih dari seorang kawan. Aku mula suka kat hg since***...Urm,hg macam mana pulak?.. wah, berani ker? Tp kalo ko mmg species berani, aku jamin 100% lar yang  korang mmg akan jadi ‘Sweet Couple Of The Years’ lah..huhu...Hey dude __just believe in fate.ok!..
*ok lah.ty ko inform aku tau mcm mana. kalo menjadi plan aku ni,ko kena belanja aku makan kat hotel  5 bintang tau.siap dengan candle light skali...*

è Dedicated to someone out there.







2 comments: